środa, 19 czerwca 2013

Barbarzyńca

Wraz z pracami nad mechaniką, staram się stworzyć coś na kształt oprawy graficznej. Pierwsze prace można zobaczyć tutaj.
Dzisiaj wojownik na wpół dzikich Prusów. Uzbrojony w potężny topór będzie bronił swych ziem przed zakutymi w żelazo najeżdżcami z Mazowsza, Pomorza, czy nawet Wielkopolski. A wolnych chwilach będzie składał rewizyty...



Projekt Chwała i Krew ewoluuje. Od pełnej swobody w układaniu swojej armii i talii, skłaniam się ku rozwiązaniu bardziej "zdefiniowanemu" - Każda frakcja będzie miała ustaloną talię i skład drużyny. Dzięki temu będzie łatwiej nad nimi zapanować i zbalansować.
Rozgrywka będzie się toczyła w oparciu o punkty aktywacji. Na początku każdej tury gracz będzie losował z puli specjalną kość, która określi który z graczy zaczyna i ile Punktów Akcji przysługuje każdemu z graczy. Punkty te będzie można spożytkować na wykonanie ruchu, dociągnięcie karty lub wykorzystanie specjalnej zdolności. W grze nie będzie kostek. Jeżeli zajdzie potrzeba, gracze będą ciągnęli karty ze swoich stosów i odczytywali umieszczone na nich Liczby Losu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz